Friday 27 October 2017

Deobandi Kalima and Durud: "Ashraf Ali Rasul Allah"


Deobandi mulla Ashraf Ali Thanwi was asked by one of his disciples about something he experienced in which he recited a blasphemous Kalima ‘La elaha illa Allah, Ashraf Ali Rasul Allah’ (Ashraf Ali is the Messenger of Allah) and a blasphemous Durud ‘Allahumma Salli ala Sayyidina wa Nabiyyina wa Mawlana Ashraf Ali’ (O Allah, send blessings upon our leader, our Prophet, and our master Ashraf Ali):

خواب دیکہتا ہوں کہ کلمہ شریف لا الہ الا اللہ محمد رسول اللہ پڑھتا ہوں لیکن محمد رسول اللہ کی جگہ حضور کا نام لیتا ہوں اتنے میں دل کے اندر خیال پیدا ہوا کہ تجھ سے غلطی ہوئی کلمہ شریف کے پڑھنے میں اسکو صحیح پڑھنا چاہۓ اس خیال سے دوبارہ کلمہ شریف پڑھتا ہوں دل پر تو یہ ہے کہ صحیح پڑہا جاوے لیکن زبان بے ساختہ بجاۓ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے نام کے اشرف علی نکل جاتا ہے حالانکہ مجھ کو اس بات کا علم ہے کہ اس طرح درست نہیں لیکن بے اختیار زبان سے یہی کلمہ نکلتا ہے۔ دو تین بار جب یہی صورت ہوئی تو حضور کو اپنے سامنے دیکہتا ہوں اور بہی چند شخص حضور کے پاس تھے لیکن اتنے میں میری یہ حالت ہوگئ کہ میں کھڑا کھڑا بوجہ اس کے کہ رفت طاری ہوگئ زمیں پر گرگیا اور نہایت زور کے ساتھ ایک چیخ ماری اور مجھکو معلوم ہوتا تھا کہ میرے اندر کوئی طاقت باقی نہیں رہی اتنے میں بندا خواب سے بیدار ہوگیا لیکن بدن میں بدستور بے حسی تھی اور اثر نا طاقتی بدستور تھا لیکن حالت خواب اور بیداری میں حضور کا ہی خیال تھا لیکن حالت بیداری میں کلمہ شریف کی غلطی پر جب خیال آیا تو اس بات کا ارادہ ہوا کہ اس خیال کو دل سے دور کیا جاوے اس واسطے کہ پھر کوئی ایسی غلطی نہ ہوجاوے بایں خیال بندہ بیٹھ گیا اور پھر دوسری کروٹ لیٹ کر کلمہ شریف کی غلطی کے تدارک میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم پر درود شریف پڑھتا ہوں لیکن پھر یہ کہتا ہوں اللہم صلی علی سیدنا ونبینا ومولانا اشرف علی حلانکہ اب بیدار ہوں خواب نہیں لیکن بے اختیار ہوں مجبور ہوں زبان اپنےقابو میں نہیں اس روز ایسا ہی کچھ خیال رہا تو دوسرے روز بیداری میں رقت رہی خوب رویا اور بھی بہت سے وجوہات ہیں جو حضور کے ساتھ باعث محبت ہیں کہانتک عرض کروں۔

Note that this disciple of Ashraf Thanwi’s states that he recited these blasphemous words in which Ashraf Thanwi is described as ‘Messenger of Allah’ and ‘our Prophet’ while in a state of wakefulness. In answer to the anxiety of his disciple, Ashraf Thanwi answered:

جواب: اس واقعہ میں تسلی تھی کہ جس کی طرف تم رجوع کرتے ہو وہ بعونہ

 تعالی متبع سنت ہے۔

Answer: “There was assurance in this incident that the one to whom you return back to [Ashraf Thanwi], with the help of Allah the Exalted, is a follower of the Sunna.”

 

Reference: Risala al-Imdad, Safar, 1336 H; p. 35
 

 

No comments:

Post a Comment

Islam and Millennialism (Messianic Age)

  بِسۡمِ اللّٰہِ الرَّحۡمٰنِ الرَّحِیۡمِ In the Name of Allah, the Rahman, the Merciful Unlike the heretical Roman Catholic Church, Isla...